خوراکی های ضد اشتها را بشناسید

خوراکی های که ضد اشتها می باشند و باعث می شوند گرسنگی شما رفع شود این مواد غذایی در معده افراد بدون اینکه چربی یا مواد قندی تولید نکند هضم شده و باعث می شود که اشتهای شما رفع شود بسیاری از افراد برای کاهش اشتها از قرص ضد اشتها استفاده می نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر خوراکی های ضد اشتها را بشناسید را در مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش مجله خبری دانستن : زمانی که می‌خواهید آغاز به رژیم به دست آوردن فرمایید کم کردن میزان غذایی که میخورید دوری ناپذیر است – ولی استدلال حساس این که انجام بیشتر رژیم ها به بیشتراز یک هفته نمی‌رسد حس گرسنگی است که می بایست درطول روز تحمل کرد . خبر عالی این است که می‌توانید سوای این که کالری مازاد استفاده فرمایید گرسنگی را در دست گرفتن نمایید .

در حقیقت میل کردن بعضا از غذاها سبب می شود مغز سیگنال اخذ نماید مبتنی بر این‌که تن به میزان کافی طعام گرفته است و اشتها دیگر می بایست خاموش شود . با میل کردن غذاهایی که درین لیست به شما معرفی می‌کنیم فریاد بستنی را که نام شمارا صدا می‌زند را دیگر نخواهید شنید .

سیب

دبرا وین کارشناس تغذیه و رژیم های غذایی میگوید حدود نیم ساعت گذشته ازوعده ی غذایی کلیدی یک سیب میل فرمایید , فیبر و آب جان دار در سیب سبب می‌شود حس سیری نمایید و اشتها در دست گرفتن شود .

لوبیا , نخود , عدس

پالس های غذایی نظیر نخود , عدس , لوبیا , نخود خارجی غذاهای خارق العاده ای میباشند که بی نیاز از پروتئین و همینطور سرشار از فیبر , آنتی اکسیدان ها , ویتامین B و آهن هم می‌باشند . تناول کردن اندازه متعددی از این مدل غذاها امداد می کند بتوانید اشتهای خویش را در دست گرفتن نمایید . بر طبق تحقیق متا آنالیزی که جدیدا انجام شد و نتایجش در خبرنامه چاقی منتشر شد دانشمندان به‌این سود رسیدند که اشخاص بعداز میل کردن وعده های دارنده حبوبات برای زمان بیشتری شم سیری می کنند .

سوپ

در یک تحقیق معلوم شد کسانی که گذشته از وعده ی با اهمیت یک کاسه سوپ کم کالری بر طبق آب مرغ میل می‌کنند 20 % کالری دریافتیشان از آن وعده کاهش پیدا می کند . سوپ از آنجایی که حجم معده را مالامال می‌کند تا حدود متعددی می تواند جلوی اشتها را بگیرد و دیدنی اینجاست که‌این عمل را در عین کم کالری بودن انجام می‌دهد .

خیارشور

خیارشور و دیگر غذاهای تخمیر شده دارنده اسید های چرب با زنجیره ی کوتاه می باشند . در پژوهش ها اخیر آکادمی علم ها نیویورک متوجه شدند که‌این جور غذاها لینک بین مغز و روده را تقویت می‌نمایند . غذاهای تخمیر شده به ایجاد هورمون های عبور از سد خونی مغزی امداد می‌کند این هورمونها سبب بهبود ارسال سیگنال اشتها می شود . غذاهای تخمیر شده همینطور پروبیوتیک را هم تقویت می‌نمایند , باکتری که به هضم خوراک یاری می کند . برخی متخصصین بر این باورند که پروبیوتیک ها اشتها را زیر میاورند و به کاهش وزن امداد می نمایند .

پودر فلفل

احتمالا بیشتر شما بدانید که کپسایسین مو جود در فلفل که ادله تندی آن است سبب ساز بالا رفتن سرعت متابولیزم میگردد . پژوهش ها اخیر در دانش گاه ماستریخت هلند نشان می‌دهد تند کردن یک وعده ی غذایی روی اشتها تاثیر می گذارد و آن را در اختیار گرفتن مینماید . افزودن یک چهارم قاشق چای خوری فلفل به هر وعده امداد می‌نماید سریعتر حس سیری و پری نمایید . در یک تست به دو مجموعه به دو میزان مختلف خوراک داده شد , به مجموعه اولیه 75 % از میزان وعده ای که بایستی میخوردند داه شد البته به دلیل تند بودن خوراک اشخاص مورد تست تیم نخستین اکثرا نتوانستند ظرف غذا خویش را بدون نقص میل نمایند , به تیم دوم 100 % از میزان وعده ای که می بایست میخوردند داده شد و بیشتر آن ها کلیه آن وعده را خوردند .

شکلات تلخ

در صورتیکه دلتان هوس غذایی شیرین کرده به سراغ شکلات تلخ بروید . پژوهش ها به‌این فیض رسیده است که شکلات تلخ می‌تواند سبب ساز کاهش فشار خون شود و همینطور از قلب و مغز مراقبت می کند . همینطور حس سیری بیشتری نسبت به شیر شکلات به شخص می دهد و میل به غذاهای شیرین و چه بسا شور را هم کم مینماید . مبتنی بر یک مطالعه در خبرنامه تغذیه و دیابت کمپانی کنندگان در وعده هایی که پیشین از آن شکلات تلخ خورده بودند 17% کمتر کالری مصرف کردند.

تخم مرغ

شروع روز با تخم مرغ امداد می کند تا در وعده ی ناهار حس سیری و رضایت نمائید . توان جانور در پروتئین : پژوهش ها دانش گاه میسوری در کلمبیا نشان اعطا کرد که میل کردن یک ناشتایی 300 کالری که از 30 تا 39 گرم پروتئین ساخته شده باشد در دوران زمان بین ناشتایی و ناهار سبب ساز سیری و شم پری میگردد . به همین منظور اشخاصی که ناشتایی ای پروتئینی میل مینمایند نسبت به دیگرافراد در کل روز کالری کمتری مصرف مینمایند .

آجیل ها

آجیل دیگر غذای مالامال کننده ای است که یاری می کند کمتر بخورید . دانشمندان اینگلیسی متوجه شدند زنانی که 42 گرم بادام زمینی یا این که 3 قاشق خوراک خوری کره بادام زمینی را با غلات سبوس دار و آب پرتقال برای ناشتایی میخورند نسبت به افرادی که از این مدل غذاها استفاده نمی‌کنند تا 12 ساعت آن‌گاه وعده حس سیری خواهند داشت . آجیل اصولا به وسیله طبیعت پباده سازی شده‌است تا اشتها را در دست گرفتن نماید چون دارنده چربی های اشباع نشده سلامت است که در کنار پروتئین و فیبر قرار داده شده .

غلات

پژوهش ها متعددی تا به اکنون تاثیر مثبت مصرف غلات بر در اختیار گرفتن اشتها را نشان داده اند . مبنی بر یک تحقیق که به وسیله متخصصین آمریکایی انجام شد به کمپانی کنندگان 250 کالری غلات به همراه 113 کالری شیر داده شد . این مجموعه کنندگان با میل کردن وعده ی مشتمل بر غلات برای زمان طولانی حس سیری کردند و کمتر میل به میل کردن کالری مازاد از خویش نشان دادند . استدلال این واقعه چیست؟ غلات سرشار از فیبر و پروتئین می باشند و همینطور دارنده مقادیر بالایی بتا گلوکان – قندی که خواص اثرگذار بودن برای قلب را به غلات میدهد— و هیدراتاسیون است که خاصیت آن را یک‌سری برابر می‌کند .

آب

فقدان آب تن احتمال دارد شما‌را در گیر این نادرست نماید که گرسنه می‌باشید . چرا؟ نماد های گرسنگی نسبتاً با آرم های خشک شدن تن شبیه میباشند , کم انرژی بودن , کاهش کارایی شناختی , و بد شدن خلق و خوی و خو . پس دفعه ی دیگر که تاءمل میکردید گرسنه میباشید و بدنبال یک فی مابین وعده بودید ابتدا یک استکان آب بنوشید و10 دقیقه حوصله فرمایید . با تامین آب تن حس گرسنگی که داشتید از بین می رود و خویش را از مصرف صدها کالری مازاد نجات داده اید .

چرا پروتئین؟

می گردد اعلام‌کرد شیر و فراورده های آن یک کدام از لبریز کننده ترین پروتئین ها می باشند . پژوهش ها نشان می دهد کسانی که یک جام نوشیدنی پروتئینی مصرف مینمایند از کسانی که یک استکان نوشیدنی دربردارنده کربوهیدرات مصرف کرده اند , 18 % کمتر در خطر شم گرسنگی دوباره قرار دارا‌هستند . انرژی پروتئین به دلیل این که نماید وارد خون می‌شود مقطع زمان سیری را ارتقاء می دهد .

خوراکی های ضد اشتها را بشناسید

نظرات کاربران (0)

دیدگاه ها بسته شده اند.