رژیم های لاغری که افراد را لاغر نمی نمایند

رژیم غذایی که افراد را لاغر نمی کند و بسیاری از افراد دوست دارند با گرفتن رژیم خیلی زود لاغر شوند ولی نمی توانند ما در این مقاله به راه هایی اشاره خواهیم نمود که خیلی زود به وزن ایده آل خود برسید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر رژیم های لاغری که افراد را لاغر نمی نمایند را در سایت مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش سایت مجله خبری دانستن : این موضوعی است که به مقدمه‌ی خاصی نیاز ندارد ; شما رژیم می گیرید ولی نتیجه‌ای نمی‌گیرید و نمی‌دانید چرا . سازه بر تجربیات خودم , احتمال دارد یک یا این که یک‌سری غلط زیر را مرتکب میشوید .

۱ . شما تنها اسما رژیم می گیرید و عادت‌های‌تان تغییری نمی کند

احتمالا ضد هم به لحاظ رسد , ولی وزن کم کردن ربطی به رژیم ندارد بلکه به معاش کردن وابسته است . در تصور بخش اعظمی از اشخاص , کلمه‌ی «رژيم» به محدودیت‌ها و کیفر کشیدن مربوط میشود ولی در واقع , اینچنین نیست . یک رژیم غالب می بایست دیدگاه شمارا نسبت به طعام تغییر و تحول دهد و کمک‌تان نماید سبک معاش سالم‌تری در پیش بگیرید . پیروی از یک برنامه‌ی رژیمی با محدودیت‌های ریز و درشت , صرفا شما‌را نسبت به شمارش‌ کالری‌ها با اهمیت میکند و در بهترین وضعیت , پاره ای وزن کم خواهید کرد البته به محض جلوگیری برنامه‌ی رژیمی , این وزن از دست رفته بر خواهد گشت .

چه بایستی بکنید؟

منش ما نسبت به رژیم و کاهش وزن , گوناگون است . یک رژیم غذایی , ابزاری کاربردی برای مسافرت شما در سمت معاش سالم‌تر است , و دستورالعملی برای انتخاب‌های خوب تر و اجتناب از بزرگ‌نمایی‌ها . به این ترتیب در صورتی‌که زیر رژیم می باشید ولی شم می کنید تنها درجا می‌زنید , پس وقت آن است که متوقف گردید و در خصوص سبک تغذیه و عادت‌های ورزشی‌تان تجدید لحاظ فرمائید . آیا غذاهای صدق می‌خورید؟ آیا سبک معاش فعالی دارید؟

 

۲ . تغییرات متعددی را با سرعت تولید می کنید

نادرست بزرگی‌ که خیلی‌ها مرتکب می شوند این است که هم‌زمان تغییرات متعددی در عادت‌های غذایی‌شان ساخت می نمایند . یک روز صبح از خواب بیدار می شوند و تصمیم می گیرند با حذف هر چیزی که سالهاست به خوردن‌شان عادت دارا‌هستند , برنامه‌ی غذایی جدیدی را در پیش بگیرند . اینطور فکر کنید ; در حالتی‌که عادت به میل کردن فست , نوشابه‌های گازدار یا این که شیرینی داشته باشید , آیا به راحتی می توانید یک شبه همه‌ی اینها را با میوه‌ها و سبزی‌ها جایگزین کنید؟ ولی که نه! این فعالیت چیزی مشابه شکنجه است چون شما سالهاست متعلق به‌این غذاها می‌باشید .

چه می بایست بکنید؟

هر توشه یک گام کوچک بردارید و تغییرات ضروری را تدریجا و به آرامی به رژیم روزمره‌تان وارد نمائید و تمرکزتان روی تغییر‌و تحول سطح به مرحله‌ی عادت‌های غذایی‌تان باشد .

با اضافه کردن تدریجی غذاهای سلامت به رژیم غذایی‌تان , یاد بگیرید به چه شکل هوشمندان طعام بخورید و در‌حالتی که میخواهید تقلب فرمایید , گشوده نیز هوشمندانه فعالیت کنید! به تصویر بزرگی که در ذهن دارید نگاه نمایید و هدف‌تان را روی تغییرات بلند بازه و به یاد ماندنی بگذارید , خیر تنها تلف کردن یک سری کیلوگرم از وزن‌تان .

۳ . نسبت به شمارش کالری‌ها در گیر وسواس شده‌اید

داشتن اکانت کالری‌های مصرفی , فوایدی دارااست البته تنها تاهنگامیکه تبدیل به وسواس نشود . در‌صورتی‌که همیشه بدین تصور کنید که «نمی‌توانم این را بخورم زیرا 90 کیلوکالری دارااست و اینجانب اذن دارم تا زمان ناهار تنها 65 کیلوکالری بخورم» , فایده‌ای نخواهد داشت .

چه بایستی بکنید؟

در ازای همت نمایید روی چیزهای مهمی زیرا تناول کردن خوراکی‌های مغذی به میزان مناسب تمرکز نمائید . یاد بگیرید چطور برچسب روی تولیدات غذایی را بخوانید و بدانید کم چرب یا این که کم کالری دقیقا یعنی چه .

۴ . به اندازه‌ی کافی عضله ندارید

صرفا بافتی که در تن چربی می‌سوزاند عضله است . هنگامی مصرف کالری‌تان را خیل کم میکنید و تمرینات مضاعف شدید نیز انجام می‌دهید , خودتان را در معرض کاهش توده‌ی عضلانی قرار می‌دهید خیر چربی سوزی , و این اتفاقی است که به هیچ وجه ایده آل نیست .

چه بایستی بکنید؟

با اجتناب از رژیم‌های مضاعف کم کالری و تمرینات هوازی شدید , از نابودی عضلات‌تان پیشگیری نمایید و بیشتر چربی بسوزانید . تمرینات مقاومتی را به برنامه‌ی هفتگی‌تان بیشتر نمایید , غذاهایی بخورید که عضله سازی را تقویت مینمایند و معلوم فرمائید چه اندازه تمرین و ورزش برای کسب شایسته ترین فیض ضروری دارید .

۵ . به اندازه‌ی کافی ورزش نمیکنید

رژیم تصاحب کردن , فقط یک قسمت از پروژه‌ی کاهش وزن شماست و بخش‌ اصلی دیگر دربرگیرنده ورزش کردن میشود . محدود کردن کالری مصرفی روزمره فارغ از تغییر‌و تحول تراز کار بدنی , شما‌را به جایی نخواهد رساند . کلید کاهش وزن استوار , ورزش است .

چه می بایست بکنید؟

ورزش را جزئی جدا نشدنی از برنامه‌تان بکنید . در شرایطی که اهل باشگاه رفتن نیستید , راههای فراوان و مفرح متعددی برای شما موجود هست ; زومبا یکی‌از این راههاست .

۶ . به اندازه‌ی کافی کالری اخذ نمیکنید

خطا بزرگی است که تصور کنید با تناول کردن کالری‌های کمتر در طول روز , سریع‌تر وزن کم خواهید کرد . برعکس ; در حالتی‌که خیلی مشقت بار بگیرید , مراحل کاهش وزن‌تان افت کرد.

چه می بایست بکنید؟

نرخ متابولیسم در حین استراحت‌تان ( BMR ) را محاسبه فرمائید و همت نمایید در به عبارتی طیف کالری بمانید . این یک اصل کلی است که , هیچ وقت نباید بیشتر از 1200 کالری طی روز بخورید مگر این که بوسیله دکتر یا این که کارشناس تغذیه تجویز شده باشد . همینطور بایستی اکانت میزان وزنی را که در هر هفته کم میکنید داشته باشید تا بیشتر از 2 تا 3 کیلوگرم در هفته کم نکنید . در غایت از یک رژیم متعادل غذایی پیروی فرمائید که همه‌ی گروههای غذایی را دربرگیرنده بشود , اعم از چربی‌ها .

 

7 . برنامه‌ی معین یا این که هدف ها واقع گرایانه ندارید

در صورتیکه سوای این‌که بدانید چه می خواهید و شرایط‌ تان چه است یک دفعه وارد یک رژیم گردید , کمترین اتفاقی که می‌ افتد این است که نتیجه‌ای نیز نمی‌گیرید .

چه بایستی بکنید؟

یک برنامه‌ی کاهش وزن معقولانه در لحاظ بگیرید و اهدافی روشن و هوشمندانه برای خویش تعییم نمائید . مطمئن گردید که میدانید چه میزان قرار است وزن کم نمائید , در پهنا چه مدتی و از کلیه مهمتر چه‌گونه .

۸ . در زمینه ی موضوعاتی که به کاهش وزن مربوطند آگاهی مقداری دارید

چنانچه هفت مورد نقل شده را مجدد بخوانید متوجه می شوید که همه‌ی آن‌ها با علم پایه‌ای در باب کاهش وزن دارای ارتباط می باشند . فهمیدن عواملی که روی کاهش وزن اثر می گذارند می تواند از مشکلات جلوگیری نماید .

چه می بایست بکنید؟

داده ها خویش را بالا ببرید . از منابع دارای اعتبار آگاهی کسب فرمائید و هر چیزی را که می خوانید یا این که می‌شنوید یقین نکنید . از رژیم‌های مد روز دوری کنید و صرفا به اطلاعاتی اعتماد فرمائید که مبتی بر پژوهش ها علمی باشند .

۹ . به اندازه‌ی کافی همت نمی کنید

رژیمی را تا دو هفته ادامه می‌دهید و آنگاه رها می کنید , در کلاس ایروبیک نام نویسی می کنید ما صرفا تا یک ماه در آن کمپانی می کنید . در‌صورتی‌که این‌ها برای‌تان آشناست , پس به اندازه‌ی کافی همت نمی کنید و خیره کننده نیست که نتیجه‌ای نیز نمی‌گیرید .

چه بایستی بکنید؟

عامل حساس این‌که میخواهید وزن کم نمایید را پیدا کرده و منابع انگیزه‌تان را شناسایی فرمایید . به توانایی‌های‌تان اعتماد فرمایید و به برنامه و هدف‌تان پایبند بمانید تاوقتی‌که به نتیجه‌ی مطلوب‌تان برسید .

۱۰ . بیماری دارید

می‌باشند اشخاصی که به دلیل بیماری خاصی که دارا هستند نمی‌توانند وزن کم نمایند . گهگاه مشکل‌تان را نمی‌توانید فارغ از یاری دکتر معالج پیدا و برطرف نمایید .

چه بایستی بکنید؟

در صورتیکه فکر‌میکنید هر کاری که در توان‌تان بوده و اضطراری بوده انجام داده‌اید البته وزن کم نکرده‌اید , پس بایستی از یک حرفه‌ای امداد بگیرید .

 

رژیم های لاغری که افراد را لاغر نمی نمایند

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (0)

دیدگاه ها بسته شده اند.