لاغری سریع با روش های کاربردی در کمتر از یک ماه

لاغری و کم کردن وزن بسیار خوب می باشد چاق شدن افراد خیلی آسان می باشد ولی لاغری و سوزاندن کالری بسیار سخت است شما می توانید با این روش های کاربردی خودتان را لاغر نمایید چربی دور شکم و پهلو ها را آب نموده و اندامی زیبا داشته باشید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر لاغری سریع با روش های کاربردی در کمتر از یک ماه را در سایت دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش سایت داستن: برای ایـــنكه با خیــال راحـت و بدون احــساس گرســـنـگـــی کاهش وزن داشــتـه باشید به شمـــا یك رژیـــم غذایــی كم كالـــری و سر شار از مواد مغــذی و همچنین يكـســری از تمرینات چربــی سوزی را ارائه می دهــیم.

فقط با رعایت ایـــن رژیم غذایـــی و ۱۵ دقـیقه تمــرین صبـحگاهـی به مدت ۳۰ روز تفـــاوت را در خود احساس خواهید كرد. برای کاهش وزن ۱۰ کیـلوگرمــی در یك ماه، نیـــاز به انگیزه و کنــتـرل قوی بر عادات غذایـی خود داریــد.

ناشتـایی صبح

همــیشـه بهــتـــر اسـت که روز خود را با ۲ لیوان آب گرم برای جلوگیری از یبوست، از بیـن بردن سموم، تحریک جریــان خون، شل شدن عضـــلـــات و کنـترل چربــی بدن، شروع کنید.

نوشیـدنی های سم زدا مخصوص صبـــح (۷:۰۰ صبــح تا ۷:۳۰ صبح)

نوشیــدنی های سم زدا (دتوكس) کمک می کنند تا سموم ذخیره شده در بدن و آب و سدیـم اضافـــی از بدن دفـــع شوند. ایـــن كار سوخت و ساز بدن و سوزانــدن كالـری را سرعــت می بخـــشـــد. شمـا می توانیــد بستـه به نیاز بدنـــتان یكی از سم زدا های (دتوكس) زیـر را انتخاب كرده و به طور منـظـــم به مدت یك ماه از آن استفـاده كنـیـــد.

دتوكس لیـــمو: یك لیوان آب گرم + ۱/۲ عدد لیـــموی تازه و یک قاشق چایـــخوری عسل (اخـتـیـاری) برای سم زدایـی کبد و کاهش وزن

دتوكس زنــجــبـیـل: ۱ قاشــق چایخوری زنـــجبـــیـــل تازه ی رنده شده + ۲ قاشق غذاخوری نعـــناع تازه ی خرد شده را به یک لیوان آب گرم اضـــافه كرده و هر روز از آن اسـتـــفاده كنیـــد.

دتوكس زیــره: زیــره سبـــز همراه با لیـــمو و عسـل یک نوشیــدنـــی قدرتمنـــد چربی سوز و سم زدا هستــنــد. یک قاشق غذاخوری زیره سیــاه را به یک لیوان آب اضـافــه و از صافـی رد كرده و یک قاشق غذا خوری عســـل و یك چهــارم لیمو ی تازه فشـــرده شده به آن اضافه كنـــید. این دتوكس برای بهبود هضم و حذف چربی اضافـــی فوق الـــعــاده اســـت.

دتوكس سرکـــه سیب: ایـــن سم زدا یک تركـــیــب بســـیـار موثر برای سم زدایـی بدن و کاهـــش وزن ۱۰ کیـــلوگرم است. یک قاشــق غذا خوری سرکه سیب + ۱/۲ قاشـق چایـخوری فلـــفل چیـلی قرمـز را به یک لیوان آب گرم اضـــافه کنـید و هر روز صبح استفــاده كنید.

دتوكس خیار: یک نوشیـدنـــی بســـیار سودمـــنــد برای كسانی كه مشـــكـلــات بالا بودن اســـید دارنــد. خیـار خرد شده + تعـدادی برگ نعنـــاع + مقدار كمی زنـجـــبـیــل

صبــحانه (٨ – ٩:٣٠ صبــح)

تمامـی صبـحــانـــه های زیر كم تر از۲۵۰ کالـــری دارنـــد. شما می توانید یكــی را به دلــخواه انتخــاب كنـید.

جو دوسر: جوی دو سر كم كالــری و دارای فیبر زیاد است. ایـــن ترکیــب به شما کمک می کنـــد تا سریعـاً کاهـــش وزن خود را تجــربـه می كنـید. ۱/۲ فنـجان جوی دو سر + ۱/۲ فنــجان شیـــر داغ كم چرب +١ قاشق چایخوری عسل + یكی از میوه های سیب/ توت فرنــگی /انگورسیـــاه /گیـــلـاس به صورت خرد شده

تخــم مرغ با چای سبز: تخــم مرغ یک غذای کم کالری و حاوی پروتئین اســـت كه شما را برای مدت طولانـــی سیر نگــه می دارد. چای سبز یک نوشیـــدنـــی چربی سوز اســـت. این ترکیب باعث افـزایش سوخت و ساز بدن شمـــا و کاهش وزن سریـــع می شود. با ۲ عدد تخـم مرغ به همراه پیـاز، گوجه فرنگــی و چیلـــی خرد شده یك املــت درسـت كرده و با یک فنــجـــان چای سبز بدون شیرینـی از آن لذت ببریـد.

اسـموتی سیـب و بادام: ۲ عدد سیـب متوسط خرد شده ​​را با یک فنــجان شیر میــكــس كرده، یک قاشــق غذاخوری عسـل برای شیـــریـــن كردن آن و ۱/۲ قاشـــق چای خوری دارچــیـن به این تركــیــب اضافــه كنیـــد و همـــراه با ۹-۱۰ عدد بادام از خوردن آن لذت ببــریـــد.

كرن فلــكس (موسلی) شركت Kellogg’s: اگـر سرتـــان شلوغ است و وقت کافی برای درســت كردن صبحـانـه ندارید، میتوانید یک کاسه كرن فلكـــس Kellogg را با ۱/۲ فنجـان شیر مخلوط و با برخـــی از میوه های خشک خرد شده تزییـــن کنیـد. ایـن تركــیب دارای ۲۰۰ کالـری است.

سوپ سبزیجـــات و نان جو: سوپ سبـزیـــجـات خانگـــی یک راه ایــده آل برای کاهـش وزن و دریــافـــت ویتامین ها و مواد معدنــی ضروری بدن است. شمــا می توانیـــد یک فنــجان سوپ سبزیجـات و یک تکــه نان جو متوسط بخوریــد. ایــن صبــحـــانـــه كم تر از ٢٠٠ كالری است.

میان وعده (١٠:٣٠ – ١١:٣٠ صبــح)

با خوردن میان وعده در صبــح تا زمـــان ناهــار احســاس گرســـنــگی نخواهـــیـــد كرد. تمـــام میان وعده های زیر كم تر ١٠ــ٠ كالری دارنـد. شمـا می توانـیـد یكی را به دلخواه انتــخــاب كنـید.

چای سبز با بیســـکویت ساده: چای سبز به مقـــدار زیادی باعـــث کاهـــش وزن می شود. یک فنـــجـان چای سبز تلـــخ با ۲ عدد بیــســکویت ساده حاوی ۵۰ کالری می باشـنـد.

میوه ها: میوه ها دارای آنـــتــی اکسیــدان ها، ویتـامـــین ها و مواد معــدنـی بالا هسـتنـد که ایــمـــنـی شما را بهبود بخـــشــیـــده و گرسـنـــگـــی شمـا را از بین می برنــد. شمـا می توانیــد از هر یک از این میوه ها استـــفــاده كنـیـد : ١ موز كوچك(۹۰ کالری)، ١ سیب متوسط ​​(۸۰ کالــری)،هنـــدوانه ١فـنجـــان (۴۶ کالری)، ۱ پرتقال کوچک (۴۵ کالــری)، ۱/۲ فنجـان انگور سبز (۵۵ کالــری).

شکلـات داغ: خوردن یک فنـــجـان کوچک شکلـــات داغ می تواند به کاهش وزن شما كمـــك كند. آنــتی اکـســـیــدان های قدرتــمند موجود در این نوشیـدنـی اضطـــراب واشـتـــها را کاهـــش می دهــنـد.

وقت ناهار (١٢:٣٠ – ٢:٣٠ ظهر)

وعده های غذایــی زیر كم تر از٣٠ـــ٠ كالری دارند:

سوپ سبــزیــجات: سوپ یک غذای خوشمـــزه و مغذی است که سرشــار از ویتامـــیـن ها، آنـــتی اکســیدان ها و فیــبــر بوده و احـســـاس سیــری کامـــل را شمـــا می دهـــد. یک کاسـه ی بزرگ سوپ سبزیـــجـــات خانـگـی دارای ۱۴۰ کالـــری می باشد. همچنین می توانـــیـــد در كنــار آن از ٢عـدد نان تسـت جو استـفـــاده كنـــیـد.

ماهــی قزل آلای سالــمون گریل شده با برنـج: یك غذای بسیار لذیـــذ كه با كالری كم شمـا را بطور كامـل سیر می كند. یک فیــلـه ماهی سالـــمون کبابی دارای ۱۲۴ کالری است. شما می توانـیــد در كنار آن ۱/۲ فنـــجــان برنج پخـته شده نیــز اســتــفـــاده كنـــیــد.

سانـدویچ تخـــم مرغ: ۲ تکـــه نان ساندویچی چنـــد غله + ۲ عدد سفید تخـم مرغ + ۳ تکه پیـــاز + ۲ تکه گوجه فرنـــگی +چنـد برگ كاهوی تازه

برنج قهوه ای، حبوبات و سالـــاد: برنــج قهوه مزایای زیـادی نســبــت به برنج سفـیـــد دارد.این غذا سرشار از فیـــبـر و آنتـی اکــسـیـدان ها است که به کاهــش وزن کمک می کنــند. شما می توانـیــد ۱/۲ فنـــجان برنــج قهوه ای، ۱/۲ فنجـان پوره ی حبوبات و یك کاســـه كوچك سالاد سبز را برای ناهـــار استـفـــاده كنـید.

میــان وعده عصرانـه (٥ – ٦:٣٠ غروب)

در ایــنـــجا از ٦ عصــرانه ی خوش مزه و در عیــن حال سالم صحبت می كنــیـم كه هریـــك كم تر از ١٠ـــ٠ كالری دارند.

چای لیــمو و نان برشــته ی گندم: ایــن نوع نان از بیسکویت ها سالـم تر هســتنـــد. دو عدد از نان گنـدم برشــته شده حاوی حدود ۸۵ کالــری و یک فنـجان چای لیــمو ی تلــخ تنهـا ۵ کالری دارد.

تخــم مرغ آب پز و چای سبــز: مصـرف غذاهـای حاوی پروتئین در عصر می تواند به کاهـش وزن کمک کنـــد. تخـم مرغ آبپــز همـــراه با یک فنـــجــان چای سبز تلـخ ٨٥ كالری دارد.

آجیــل: منــبـــع عالی انرژی و مواد مغــذی است. مغــز ها مانـــند بادام، پسـتــه و گردو بهــتریــن گزینـــه برای کاهش وزن اســـت. شما می توانـــید ۱۲ عدد بادام (۸۵ کالـــری) یا ٧ نصـف گردو (۹۵ کالری) یا ۲۰ عدد پستـه (۸۰ کالری) را برای کنـــتـــرل گرسـنـــگی در عصر بخوریـــد.

آب پرتـقـال: آب پرتقال، سرشار از ویتـامــین C اســـت و یك لیوان از آن حاوی ۹۰ کالری اســت.

سانـــدویچ با نان جو (قهوه ای): ساندویچ نان قهوه ای با پیاز ، فلــفـــل، گوجه فرنــگی، کاهو، ذرت و اســـفنــاج حاوی حدود ۹۰ کالـری اســـت.

شام (٨ – ٩:٣٠ شب)

شام بایـد سبک و کمـتر از ۲۵۰ کالـری باشد.

لقمـه ی سبـــزیـجات خانـگی: یك لقـمه برای گیاه خواران كه با استفاده از نان تمـــام غلـه تهیه می شود دارای یک فرمول خوشمــزه، سالــم و کم کالری اســـت. برای چاشنــی از کلـــم، حبوبات، گوجه فرنـــگی، پیـاز، لوبیا و گوجه فرنـــگی اسـتـفـاده کنید.

سوپ نودل و مرغ: یک کاســـه سوپ نودل و مرغ داغ حاوی حدود ۱۵۰ کالری می باشـــد.

نوشیدن چربی سوز قبـل از خواب

نوشیدن یک لیوان آب گرم قبل از خواب می تواند به ما کمـک کنــد تا بهـتر بخوابیـــم و همزمـان کاهـش وزن داشــته باشیم. سموم در حالــی كه خواب هستید خارج شده، عضــلـات شل شده، بدن آبــرســـانــی شده، هضــم غذا بهــتـــر شده و چربـــی بدن می سوزد.

حتمـــاً روزانــه حداقـل ۹ تا ۱۰ لیوان آب برای کاهش وزن بنوشیــد.

ایـــن نكتــه مهــم است كه روزانه ١٥ دقــیـــقه ورزش كنـیــد تا بتوانـید کاهـــش وزن داشـته باشیـــد.برای ایـــنـكــه بهـــترین نتــیـــجه را بگیــرید صبـح ها بعـد از خوردن نوشیــدنی سم زدا ورزش كنـــیــد.

١- پیـاده روی تند: ورزشـی مفـــیـد برای قلب و ذهــن اســت و با بهـــبود گردش خون و كاهـــش كلـسـترول خون به کاهــش وزن كمـــك می كند.

٢- اسكوات: از بهـــتـــرین تمــرین های کاهش وزن در زمــان كم است.

٣- یوگا: یوگا یك ورزش منـــاســب برای کاهـش وزن اسـت. تمریـــن تنـفس باعـث كاهـش استــرس، شل شدن بدن، كاهش كلــستـرول و کاهـش وزن بدن به صورت طبیعی می شود.

توجه: ایـن رژیم لاغـری برای همه ی افــراد منــاســب نیــســت و برای دریافت بهتــریـن نتـیجــه لازم اســـت به متــخــصــص تغذیه مراجعــه شود.

لاغری سریع با روش های کاربردی در کمتر از یک ماه

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (0)

دیدگاه ها بسته شده اند.