لاغر شدن کلویی کارداشیان با این روش ها

کلویی کارداشیان ستاره هالیوود با روش های گوناگون توانسته است کمتر از 20 کیلو وزنش را کم نماید و بیشتر افراد از رژیمی که دارد استفاده نموده و توانسته اند که خودشان را لاغر نمایندبسیاری از افراد از همه نوع رژیم لاغری استفاده نموده و نمی توانند لاغر شوند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر لاغر شدن کلویی کارداشیان با این روش ها را در مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش مجله خبری دانستن : کلویی کارداشیان، از همـان بچــگـی سبک زنــدگــی متـــفاوتی داشــت. او به سلــامــت خود اهمــیـت نمی داد و همین منجـر به اضافـــه وزن او شد. امــا خوشبــختـانه قبـل از آنـکـــه خیلـی دیـر شود، به فکــر کاهـــش وزن افتاد و با تغـــییــر سبـــک زنـدگــی اش توانــســت 18 کیلو وزن کم کند. اما راز کاهش وزن او چیـــست؟ چگونه او توانــست در مدت زمان محدودی 18 کیـــلو وزن کم کند؟ اگـر شمـا هم دوست داریـــد که با ترفـنـــدهای کاهـش وزن او آشـــنا شوید، در ادامه مطــلب با ما همراه باشیـد.

کلویی در ایـــن باره می گوید: «کاهش وزن اصلـا آسـان نیـــســـت، یک شبــه هم اتــفــاق نمی افـتـــد، به خصوص اگر سبک زندگـــی ناسالمـی داشـــته باشی. مثـلا من از بچـگـی پرخوری می کردم. وقتــی دیــگران مرا «کارداشـــیــان چاق» صدا می زدند، از خودم بدم می آمــد. الــبـته هیــچ تلـــاشــی برای لاغـــری خودم نکـــردم تا زمـــانـی که یکــی از بدتـریــن تجربه های زنـــدگی را پشـت سر گذاشـتم: طلاق. در آن زمـان من استــرس زیادی داشـتم به همـــین دلیـل به ورزش روی آوردم. در واقـع من ورزش را به عنوان یک روش درمـانـی برای بیــماری روحی و کاهــش اســترس ام انـــتـخـــاب کردم.» اما خب، ایـــن تمـام ماجرا نبود.

کلویی سبــک زندگـــی اش را تغییر دارد. الـبـته او می دانـــست که یک شبه نمــی توانـــد به خواسته هایـــش برســد، به همـــین دلــیل صبورانـه و با اراده ای بالا کار خود را آغـاز کرد. به اعــتقـــاد او: «من می دانــم که کاهـــش وزن آنـــهم 18 کیـــلو، پروسه ای بلــنـــد مدت اسـت، به همیـن دلیـــل هدفم را بیــشــتـر روی کاهش اســتــرس و قوی تر شدن گذاشـتـــم.»

رژیم غذایی او شامل:

صبحانه:

تخـم مرغ آب پز+امـــلــت+اوتمـــیل+بلوبری یا توت فرنـگـــی

ناهـــار:

سالاد سبز+ تخــم آفتــاب گردان+یک تکـه ماهی

اســنک:

میوه های دارای گلـــیــسمـــی پاییـــن

شام:

سینـــه مرغ گریل شده(بدون پوست)+سبـــزیجات+سیب زمــیـــنـــی شیــریـن+کمی برنـــج

ایــن رژیم غذایی چگونه موثر اسـت؟

از آنجا که تخـم مرغ منـبع غنی از پروتئین، ویتـامـین های محلول در چربـــی، محلول در آب، و مواد معدنــی است، شروع کردن روز با ایـــن ماده غذایـی انرژی بدن را تا ساعـــت های زیادی بالــا نگه می دارد. اوتمیــل ها نیز حاوی فیبــر هستـند که موجب سیـری در ساعات زیادی در روز می شوند. بلوبری و توت فرنگــی نیز نه تنها بشـقـاب صبحانه شمــا رنگـــیــن و جذاب می کنـــنـــد، بلکـه ویتامین و مواد معدنی بیـشــتری را به بدن شما می رسانــنــد.

کلویی ناهـــار خود را سبک می خورد. در واقع او تنـــها سبزیجات برگ سبـز و تخـــم آفتاب گردان، که جزو چربی های سالـم به حســاب می آینــد، مصــرف می کنـــد. چربـــی های سالـــم، از ایـن جهت که به کاهش التـهـــاب و جلوگیری از افـــزایـــش وزن ناشــی از التـهاب کمک می کنــد، برای بدن مفیـد می باشد. ماهی هم سرشار از پروتئین و اسید چرب امــگـــا 3 اسـت که به ساخــت ماهــیـــچـه کمک کرده و رادیکــال های آزاد اکـــســیژن که برای بدن مضــر می باشـــنـــد را از بین می برد.

اســـنـک هایـی که کلویی مصـرف می کنــد، از میوه های دارای گلیــســـمی پایــیــن می باشــنــد که به کنــتـرل میزان قنـد خون کمــک می کنـد.

برای شام نیــز او از سیـنـــه مرغ گریـــل شده بدون پوست می خورد که در ترمــیـم ماهـــیــچه هایی که در طول ورزش آسیـب دیده انــد، کارسـاز اسـت. سبـــزیـجـاتــی که در کنـــار آن مصـــرف می کنـد نیز حاوی ویتامــین، مواد معـدنی و فیـبر رژیـــمــی اســـت. او برنج و سیب زمــینــی شیــریــن را نیـــز به دلیــل داشتــن کربوهیـــدرات ها در برنـــامـــه خود جای داده اســت.

اگر به رژیـــم غذایی او دقت کرده باشیـد، می بینــید که او رژیــم غذایی خیلـی سخـــت و غیـــر قابـــل تحـمـلـــی را دنبـــال نمی کنــد. از ایـــن رو زود خســـته نمـــی شود و می تواند در مدت زمــان بیشـتری به آن پایــبــنـد باشـد.

علــاوه بر این رژیم غذایی، او نکــات دیـــگری را نیز رعـــایـــت می کند که در ادامه مطلب برایتــان آروده ایـم:

آب فراوان: آب، سلول ها را هیــدراتــه می کنـــد، متابولیـسم بدن را افزایـش می دهـــد، سموم را از بدن خارج می کنـد و بر عملــکـــرد دیـــگــر اعــضــای بدن نیــز موثر اســت. کلویی برای کاهش وزنش، حداقـــل 4 لیتر در روز آب می نوشد.

اســـنک های سالم مصـرف کنیـد

کلویی می گوید که پر کردن یخـــچــال و کابیـنـــت ها با اسنــک های سالم باعـث کاهـــش مصـــرف مواد چربی و قنـــدی می شود که خود در کاهش وزن، حتـی بدون رفـــتن به باشگـاهـهــای ورزشی، موثر اســـت.

مصـــرف لبــنیات و هلـــه هوله را کاهـــش دهـید

یکـــی دیگر از عوامـل کاهـــش وزن کلویی، کاهش مصرف لبـنـیات و هلــه هوله بود. سیـب زمــینی سرخ کرده، برگر، پیــتــزا، ویفر، غذاهـــای آمـاده، چیـپـــس، کیــک، شیــرینی، آبـــنــبـــات و… موجب افــزایـــش وزن شده و سطـح کلـــســترول خون را در بدن افزایـش می دهــد. پرهیـــز از لبــنیات نیز در کاهــش وزن کلویی موثر بود، البته ممـــکن است که این شیوه برای هر کســـی کارساز نبـــاشـــد. به همــیـــن دلـیل قبــل از قطع لبــنیـــات از برنامـــه غذایـــی تان، با پزشــک متخــصــص مشورت کنـــید.

اطراف تان را پر از غذاهـای سالــم کنـیـــد

وقتی دورتــان فقط غذاهـای سالـــم باشـد، انـتخاب دیـــگری ندارید و مجـبور به مصــرف آنـها می شوید. به همـیـــن دلــیــل بهــتر است که مواد غذایـی ناسالـــم را دور از چشــم تان قرار دهـیــد تا هوس خوردن آنــها به سرتـــان نزند.

هر چند وقت یک بار به بدن تان شوک دهــید

کلویی معتــقـد اسـت که اگر سعـــی کنید از خوردن غذاهـای ناسالــم بپـــرهیـزید، می توانـــید هر چنـد وقت یک بار به خودتـــان جایـــزه دهـیـد. به عنوان مثـــال هفــتـه ای یک بار می توانـــید 500 کالـــری بیـــشتــر از آنچه مجـاز هســـتـیــد، مصـرف کنید و هر غذایـی که دوست دارید را بخوریــد.

از برنامـــه غذایی کلویی کارداشـــیـان که بگـــذریـم، او در کنار رژیم غذایی، ورزش نیز می کنــد. او هفـته ای 7 روز به باشگـــاه می رود و برای کاهش وزنش ورزش های هوازی و کشــشـــی را موثر می داند. او هر روز روی بخشی از عضــلات بدن اش متمـــرکــز دارد. در واقـع او بیـش از 500 کالـــری را در 35 دقیقـه می سوازند. کلویی آنـقــدر به ورزش علـاقـمنـــد شد که هر روز هفــتــه را به باشگــاه می رود و ورزش می کنـــد.

الـــبـتـه هر فرد بایـد با توجه به انـــدام، رژیــم غذایی و اضـافه وزن خود، برنامه ورزشــی خاصـــی را دنبـــال کند. به همــین دلــیل لازم است که قبـــل از این کار نیــز با یک پزشـــک یا مربــی تان مشورت کنـید.

کاهــش وزن کلویی کارداشـیــان بســیار تاثـیرگــذار و تحـــسـیـن برانگیز اســـت. او ثابت کرد که هیچ کاری غیـــر ممـــکــن نیـــســـت، به همـیــن دلیـل اگر شما هم به فکر کاهـش وزن تان هســتــید، کافـــی ست اراده کنـید و قدم اول را برداریـد. داشـــتن یک رژیــم غذایـــی سالم و ورزش در کنــار آن، می توانـــد شمــا را به هدف تان برسانـــد.

لاغر شدن کلویی کارداشیان با این روش ها

نظرات کاربران (0)

دیدگاه ها بسته شده اند.