مدل طلا و جوهرات برند بولگاری در ایتالیا

برند بولگاری یکی از بهترین برندهای اروپایی می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد بنیان گذار برند بولگاری با خلاقیت بسیار برای تولید جواهرات و زیورآلات ایتالیایی نموده است و ستاره های هالیوودی بسیاری از این برند استفاده می نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مدل طلا و جوهرات برند بولگاری در ایتالیا را در مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش مجله داتستن : بولگاری یکی پر رنگ ترین اسم های تجاری میدان ی جواهرات و کالای گران قیمت در ایتالیا به حساب آورده می شود . این مجموعه در مسئله های بیشماری از جواهرات نقره گرفته تا هتلداری سرگرم به عمل است . در‌این مقاله نگاهی خوا هیم انداخت به تاریخچه ی بولگاری که از روستایی کوچک در یونان استارت شد و اکنون به یک کدام از مشهور ترین نشانه های تجاری تبدیل شده‌است . برهان این که در لوگوی کمپانی به جای Bulgari از BVLGARI مصرف شده شده‌است , چیست؟ با ما همراه باشید .

بنیان گذار بولگاری

سوتیریوس وولگاریس ( Sotirios Voulgaris ) در سال ۱۸۵۷ در روستایی کوچک در حرفه کوه پیندوس ( Pindus ) بنا شده در شمال یونان چشم به عالم گشود . از زمان امپراتوری روم شرقی ( Byzantine Empire ) , این حیطه به هنر نقره کاری دارای شهرت بوده است . هنری که از اجداد به فرزندان منتقل میشد . خانواده ی وولگاریس نیز دراین مورد شاغل بودند . تخصص با اهمیت آن‌ها گوشواره نقره , سگگ کمربند , و غلاف چاقو بوده است . سوتیریوس هم هنر نقره کاری را دنبال کرد . اما او خویش را یک هنرمند حقیقی و کارآفرین می دانست . سوتیریوس در کنار بابا هنر سنگ زنی و مهارت های نقره کاری خویش را به نقطع ی عطف رسانید .

 

وولگاریس در سال ۱۸۷۷ به کورفو ( Corfu ) نقل مکان کرد . کورفو جزیره ای در شمال غربی یونان است . از آنجا به شهر ناپل ( Naples ) رفت و در غایت هم بسال ۱۸۸۱ در رم ( Rome ) , پایتخت مرز و بوم ایتالیا که تخت گاز در حالا مدرنیزه شدن بود , سکونت کرد . وولگاریس در سال ۱۸۸۴ او‌لین مغازه خویش را در رم بهره‌برداری کرد .

 

درپی پرورش کسب و عمل , او اسم دکان خویش را از وورگاریس به بولگاری ( Bulgari ) تغییر و تحول بخشید . بولگاری ورژن ی آوایی اسم خانوادگی وی بود که با لهجه ایتالیایی هماهنگ شده بود و این اسم برای کمپانی نو برگزیده شد .

 

وولگاریس در سال ۱۹۰۴ به همراه دو پسرش کونستانتینو ( Constantino ) و جورجو ( Giorgio ) مغازه مرکزی خویش را با اسم بولگاری در خیابان مشهور «ویا دی کوندوتی» ( Via Dei Condotti ) رم بهره برداری کرد . این خیابان محلی برای بازدید گردشگر های ثروتمند بریتانیایی و آمریکایی بشمار می‌رفت . بولگاری با گاز درباره‌ی کالاهای لاکچری , بخصوص پباده سازی جواهرات یونانی و رومی آوازه پیدا کرد .

 

سکان دار بعدی بولگاری

در سال ۱۹۳۲ که سوتیریوس وولگاریس رخت از دنیا فروبست , ضمام کارها به دست فرزندان وی یعنی کونستانتینو و جورجو سپرده شد . این دو تاریخچه ی بولگاری را در راستای جدیدی سوق دهی کردند . آن‌ها پباده سازی داخلی مغازه های خویش را به ساختاری مجلل و بین المللی تغییر و تحول دادند . در همین راستا سنگ مرمر ایتالیایی صورتی و بژ شاخصه ی حیاتی این پباده سازی و نشانه مغازه های بولگاری قرار گرفت .

 

پیرو ی این تغییرات لوگوی کمپانی بر پایه ی الفبای لاتین که در آن زمان متداول بود از Bulgari به BVLGARI تغییر تحول یافت . صحبت u درین لوگو به V تغییر تحول کرد . اما تلفظ این کلمه هنوز نیز به صورت دیرین آن است . چه بسا پست الکرونیکی کمپانی هم با کلمه و واژه ی Bulgari متن می گردد . این دو اخوی توانستند آوازه بولگاری را بیش تر از پیش ارتقاء دهند و آن را در خصوص جواهرات به یک مرجع تبدیل نمایند .

 

بعداز وقوع نبرد جهانی دوم , بولگاری مواد اول ی خویش را از سنگ های دوچندان گرانبها جدا کرد و روی طلای رنگ زرد متمرکز شد . این مسأله در سالهای بعد از نزاع تغییر تحول کرد . جواهرات پلاتینیوم , تزئین شده با الماس , زمرد , یاقوت کبود و یاقوت سرخ تولیدها دارای اهمیت بولگاری را تشکیل می دادند . طی ده سال ی ۱۹۶۰ آوازه کمپانی فراوان ارتقا یافت و درباره‌ی جواهرات و کالاهای گران‌قیمت در ایتالیا و ایالات متحده صحبت اولیه را می زد .
استحکام تجارت و مبنا های کمپانی

در سال ۱۹۶۷ سه فرزند جورجو سکان کمپانی را در اختیار گرفتند و نسل سوم سر گروهی آغاز شد . طی ده سال ی ۱۹۷۰ بولگاری وجهه ی جهانی به خویش گرفت و مغازه های خویش را در شهرهای نیویورک ( New York ) ایالات متحده , ژنو ( Geneva ) سوئیس و پاریس ( Paris ) فرانسه بهره برداری کرد . این مجموعه همینطور به میدان ی ساعت های مچی هم وارد شد . اینجا بود که ساعت های مچی , انگشتر و دستبندهای با طرح مار بوسیله آن ها ساخته شد . اشخاص پر اسم و رسم هم به رونق این مجموعه و آوازه روزافزون آن امداد فراوانی کردند . اعم از این اشخاص می شود به سوفیا لورن ( Sophia Loren ) ,

استحکام تجارت و شالوده های کمپانی

در سال ۱۹۶۷ سه فرزند جورجو سکان کمپانی را در اختیار گرفتند و نسل سوم سر کردگی استارت شد . طی ده سال ی ۱۹۷۰ بولگاری وجهه ی جهانی به خویش گرفت و مغازه های خویش را در شهرهای نیویورک ( New York ) ایالات متحده , ژنو ( Geneva ) سوئیس و پاریس ( Paris ) فرانسه بهره برداری کرد . این موسسه همینطور به میدان ی ساعت های مچی هم وارد شد . اینجا بود که ساعت های مچی , انگشتر و دستبندهای با طرح مار به وسیله آن‌ها ساخته شد . اشخاص پر اسم و رسم هم به رونق این موسسه و آوازه روزافزون آن امداد فراوانی کردند . اعم از این اشخاص می شود به سوفیا لورن ( Sophia Loren ) , آدری هپبورن ( Audrey Hepburn ) و الیزابت تیلور ( Elizabeth Taylor ) اشاره نمود .

گسترش تجارت

ده سال ی ۱۹۸۰ با بی حرکتی تجارت همراه بود . برای رویا رویی با این ساکن شدن , بولگاری تبلیغات گسترده ای را آغاز کرد . این مجموعه مغازه های خرده فروشی جدیدی را در سراسر عالم بهره‌برداری نمود و تنوع محصول ها خویش را ارتقا اعطا کرد .

 

بولگاری تمرکز خویش را از پباده سازی جواهرات برای مراسم های مختص به تولیدها روزانه تغییر تحول بخشید . ده سال ی بعد از آن هم محصولاتی همچون بو , شال , کراوات , عینک آفتابی و چرم به دایره ی تولیدات آن ها طولانی تر شد .

 

در سال ۲۰۰۱ طی یک سپرده گذاری مشترک با کمپانی هتل سازی گران قیمت گروپ ( Luxury Group ) پروژه ی استراحتگاه و هتل های بولگاری ( Bulgari Hotels & Resorts ) کلید خورد . اولی هتل در سال ۲۰۰۴ در شهر رم بهره برداری شد . پای هتل های بولگاری به میلان ( Milan ) , بالی ( Bali ) و لندن ( London ) هم کشیده شد . شانگهای ( Shanghai ) , پکن ( Beijing ) و دبی ( Dubai ) از هدف ها بعدی این موسسه برای تأسیس هتل بشمار می‌روند . هتل و استراحتگاه بولگاری در سال ۲۰۱۵ در دبی ( تصویر ) بهره‌برداری شد .

در سال ۲۰۱۱ کمپانی LVMH بولگاری را با رقم سرسام آور ۶ میلیارد دلار ایالات متحده خریداری کرد . این میزان بیشترین رقمی بود که تابحال LVMH برای یک کمپانی دیگر هزینه میکرد .

 

مدل طلا و جوهرات برند بولگاری در ایتالیا

نظرات کاربران (0)

دیدگاه ها بسته شده اند.