نوع رژیم غذایی ستاره های خوشگل زن هالیوود

ستاره های خوشگل زن هالیوودیک رژیم غذایی بسیار مناسبی را برای خود در نظر گرفته اند تا اندامی بسیار متناسب و زیبا داشته باشند این رژیم غذایی ستاره های زن هالیوود بسیار خوب بوده و همیشه این زنان زیبا اندام متناسب و زیبایی دارند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر نوع رژیم غذایی ستاره های خوشگل زن هالیوود را در سایت مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

نیکول شرزینگر: مصرف اسنک در ساعات خاصی از روز

نیکول شرزینگر از اسنک های سلامت آنهم در ساعتها خاصی از روز استفاده می نماید . به گفته وی اسنک خیر صرفا شم گرسنگی را برطرف می نماید بلکه از اشتها هم می کاهد . ازآنجاکه ستاره ها سرشان به هم ریخته است و معمولا وقت کافی برای خوراک اصلاح کردن ندارند , اسنک ها تعیین خیر و خوبی برای آنهاست . شایسته ترین زمان نیز از نگاه نیکول بین سا‌عتها 3 تا 4 بعد از ظهر است . مصرف پروتئین درین ساعت‌ها از روز متابولیسم تن را ارتقا داده و در آن واحد از میزان قند خون می کاهد .

 

کریسی تیگن : تخم مرغ برای ناشتایی

کریسی تیگن تحت عنوان یک مانکن به تغذیه خویش اهمیت متعددی می‌دهد . وی می گوید : «من هر روز صبح تخم مرغ می‌خورم , اما آن را با مواد پرخاصیت دیگری مثل بیکن بوقلمون , آواکادو و گوجه خارجی گریل شده هم تزیین می‌کنم . این ناشتایی خیر فقط منرا تا ناهار سیر و مالامال انرژی نگه می‌دارد , بلکه پروتئین موردنیاز بدنم را هم تامین می نماید . برعکس کربوهیدرات های بی آلایش , مثل نان , که به زودی در تن سوزانده و موجب خستگی میگردد . »

 

کیتی پری : وعده های غذایی سلامت

کیتی پری بخشی از ستاره هایی است که برنامه غذایی خویش را به اعتنا و روی اصول تعیین نموده است . وی 5 ماده غذایی معمولی را از 5 مجموعه غذای مهم تعیین و مصرف می نماید . به حیث وی هر چه غذاهای مصرفی بی آلایش خیس باشد , اشتهای ما هم کمتر میگردد , ولی هنگامی که مزه جدیدی را به غذایمان میافزاییم , رغبت بیشتری به طعام تناول کردن داریم . به همین منظور شایسته ترین گزینش از حیث وی مواد غذایی معمولی است .

 

هایدی کلوم : حذف نکردن مواد غذایی مورد‌علاقه

نوع مارک دارای شهرت ویکتوریا سیکرت , هایدی کلوم , شیدا فست فود مخصوصا مارک مک دونالد , است . وی اعتراف کرده که حتی‌در در زمان هفته های فشن شو هم دست از فست فودها بر نمی دارااست . به گفته وی : «خوردن وعده های غذایی کوچک جلوی گرسنگی را گرفته و از مصرف وعده های غذایی حجیم خیس هم جلوگیری می نماید . این راه ای که اینجانب در پیش گرفتم نظیر یک شیب لغزنده است چون می بایست غذاهایم را فراوان هوشیارانه تعیین کنم , در غیر این صورت تعیین اشتباه آن ها موجب پرخوری می‌شود و سود ای عکس داراست . »

 

جسیکا بیل : وعده های غذایی کوچک درطول روز

جسیکا بیل یک رژیم غذایی سنتی را دنبال می نماید به این نحوه که هر 3 ساعت یک توشه از وعده های غذایی کوچک مصرف می نماید . وی می گوید : «خوردن یکسری وعده غذایی کوچک درطول روز خوب تر از مصرف 3 وعده غذایی حجیم است . به علاوه با این فعالیت میتوانیم حجم غذایی خویش را در دست گرفتن کنیم و از زیاده روی بپرهیزیم . »

 

کریستینا آگیلرا : غذاهای رنگارنگ

حتما شنیده اید که بخش اعظمی از رژیم های غذایی مبتنی بر رنگ غذاها گزینش میشوند . احتمال دارد از حیث شما رژیم غذایی بنفش یا این که سبز خنده آور باشد البته یک کدام از طرق سلامتی است که اکثری از ستاره هم آن را دنبال می نمایند . برای مثال کریستینا آگیلرا اعم از ستاره هایی است که از رژیم غذاهای رنگارنگ مصرف می نماید . به گفته وی : «در این رژیم بایستی بدور غذاهای دارنده کربوهیدرات های سپید رنگ نظیر برنج سپید یا این که نان را خط بکشیم و به جای آن از غذاهایی با رنگ های متنوع مصرف کنیم . با این‌راه مواد مفید متنوع و فیبردار بیشتری را به رژیم غذایی خویش روش می‌دهیم . »

 

آدریانا لیما : مواد غذایی کم کربوهیدرات

مصرف مواد غذایی کم کربوهیدرات دربین ستاره ها دوچندان متداول است . جور دارای شهرت , آدریانا لیما , هم این‌راه را در پیش گرفته که به نظرش زیاد کارساز است . در‌این رژیم مصرف مواد غذایی که کربوهیدرات های زیاد مقداری دارا هستند , سبب ساز می‌شود که تن انرژی خویش را از چربی ها مصرف نماید . وی می گوید : «در این رژیم غذایی ما فقط مجازیم که حدود 5 % کربوهیدرات در روز مصرف کنیم که نسبتاً ناممکن احتمال دارد مگر اینکه چه بسا کوچک ترین موادی که وارد تن مان می‌کنیم , با اعتنا گزینش کنیم . البته هنگامی که که‌این رژیم را رعایت میکنیم نو می‌فهمیم که چقدر انرژی داریم . »

 

درو بریمور : ساخت مواد غذایی ما یحتاج در منزل

جالب است بدانید که درو بریمور یک باغچه سبزیجات دارد که در آن هویج، گوجه فرنگی، فلفل، چغندر و سبزیجات مختلف را پرورش می دهد. به گفت خودش: «وقتی مواد غذایی اولیه را خودت تولید می کنی، برای درست کردن غذا در خانه هم انگیزه داری. به علاوه خیالت راحت است که از غذاهای ارگانیک و سالم استفاده می کنی.»

کیم کارداشیان: هیدراته کردن بدن

کیم کارداشیان معتقد است که هیدراته نگه داشتن بدن یکی از مهمترین اصول سلامتی است. به علاوه نوشیدن آب زیاد، ما را برای ساعات بیشتری سیر نگه خواهد داشت. به عنوان مثال نوشیدن 12 تا 16 اونس آب در روز کافی است تا بدون دریافت ذره ای کالری، سیگنال گرسنگی را از بدن مان حذف کنیم.

 

امیلی راتایکوفسکی: مصرف پروتئین

امیلی راتایکوفسکی اعتراف می کند که یک گوشت خوار است. او می گوید: «من واقعا از خوردن گوشت لذت می برم، بنابراین انتظار نداشته باشید که مثل شما تنها سالاد سفارش دهم. پروتئین و چربی در زمان بلندتری نسبت به کربوهیدرات ها هضم می شوند، از این رو شما در مدت زمانی بیشتری احساس سیری کرده و انرژی بیشتری خواهید داشت.»

 

نوع رژیم غذایی ستاره های خوشگل زن هالیوود

نظرات کاربران (0)

دیدگاه ها بسته شده اند.