چند برابر کردن میل جنسی با خوردن این مواد غذایی

میل جنسی در برخی از افراد بسیار کم می باشد و همسرانشان از این بی میلی جنسی مدام رنج می برند ما در این مقاله چند نوع مواد غذایی را به شما پیشنهاد می دهیم تا میل جنسی شما چند برابر شده و رابطه جنسی لذت بخشی را داشته باشید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر چند برابر کردن میل جنسی با خوردن این مواد غذایی را در سایت مجله دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش سایت مجله خبری دانستن : رژیم غذایی دلخواه خیر صرفا به تندرست جسمی یاری می نماید و از پیدایش بیماری های متعدد پیشگیری می نماید , بلکه سبب تقویت قوای جنسی می گردد . درین مقاله یک‌سری ناشتایی مفید برای تقویت قوای جنسی به شما معرفی می گردند .

تقویت میل جنسی با منابع ویتامین دی

پزشکان معتقدند که با رژیم غذایی مطلوب می‌توان تا حد متعددی میل جنسی را در کسانی تقویت کرد که شم مینمایند از این لحاظ در گیر مشکلند . متخصص ها تغذیه هم خوراکیهایی را سفارش داده‌اند که با مصرفشان می‌توان در این خصوص قدمی اثرگذار برداشت .

 

عوامل زیادی در میزان میل جنسی مؤثرند و منجر کم و دوچندان شدن آن میگردند ; موضوعاتی از قبیل استرس و خستگی بشدت بضاعت و توان جنسی را کم کرده , تولید اختلال می کند . از طرف دیگر , رژیم غذایی هم ارتباط مستقیمی با هورمون‌هایی دارااست که در تولید رغبت برای برقراری ارتباط مؤثر است .

 

متخصص ها تغذیه بر این باورند که با گزینش مواد غذایی درست بویژه در وعده ناشتایی و مصرف خوردنی‌های بی نیاز از ویتامین دی می‌توان میل جنسی از دست رفته را تقویت کرد .

 

نقش ویتامین دی در تقویت میل جنسی

معمولا بیشتر اشخاص از نبود ویتامین دی مشقت می برند . کاهش این ویتامین سبب کم شدن میزان ترشح استروژن در زنان و کاهش تستوسترون در مردان می گردد . آمارها حاکی از آن است که از هر ۵ شخص بالغ , یک نفر مبتلا نبود ویتامین دی است که بیشتر به دلیل نبود اخذ نوروفروغ خورشید پیدایش مینماید .

 

پیشنهاد دانشمندان برای افرادی که نمی‌توانند در معرض نوروفروغ خورشید قرار گیرند , تناول کردن قارچ , غلات منحصربه‌فرد ناشتایی , ماهی و تخم‌مرغ در وعده ناشتایی است که کلیه به بالا رفتن میزان ویتامین دی امداد مینمایند . بیشتر ویتامین‌های تن از غذایی که میخوریم تأمین می گردند ولی ویتامین دی با سایر مختلف است و فقط از روش مواد غذایی جذب تن نمی شود . مواد غذایی ویتامین دی مقداری دارا‌هستند ; با وجود این , منبع مهم این ویتامین در روغن ماهی , قارچ و تخم‌مرغ یافت میگردد و هم می‌توان با گنجاندن غلات ناشتایی و مارگارین از این ویتامین بهره‌مند شد .

 

بریتانیایی‌ها اعم از ملت‌هایی می باشند که کم‌ترین ویتامین دی را اخذ می نمایند چون در ماه‌های سرد سال کم‌تر از ۱۰ ساعت از روز بهره‌مندند و بازه استفاده‌شان از فروغ و روشنایی آفتاب محدود است و به دلیل محدودیت‌هایی که برای اخذ ویتامین دی موجود هست , مصرف مکمل‌های این ویتامین الزامی است . دانشمندان سفارش میکنند که اشخاص روزمره می بایست حدود ۱۰ میلی‌گرم ویتامین دی اخذ نمایند .

تقویت میل جنسی با روغن ماهی

ماهی منبعی بی نیاز از ویتامین D شناخته میگردد و درین فی مابین روغن ماهی‌هایی زیرا سالمون نوعی اعجاز از حیث دربرداشتن این ویتامین به شمار می رود . ماهی ماکرل در هر وعده ۳۶۰ واحد ویتامین D داراست در حالی که ماهی سالمون بیشتراز ۶۸۵ واحد از این ویتامین داراست .

 

تقویت میل جنسی با غلات ناشتایی

غلات ناشتایی اعم از موادی است که معمولا با لبنیات , شیر سویا و آبمیوه‌ها بی نیاز میشود . غلات , دربردارنده ویتامین D خیر است .

 

تقویت میل جنسی با تخم‌مرغ

بیشتر پروتئین جان دار در تخم‌مرغ در سفیده آن موجود است , البته ویتامین‌ها و موادمعدنی در زرده آن یافت می شود . زرده تخم‌مرغ از ۱۸ تا ۳۹ واحد ویتامینD درست شده که خیلی بی نیاز به لحاظ نمی رسد . با این وجود , ویتامین D جان دار در تخم‌ مرغ‌هایی که در معرض نور و روشنایی خورشید قرار می گیرند , ۳ تا ۴ برابر بیشتر از تخم‌مرغ‌های معمولی است . مرغ‌هایی که با مواد غذایی بی نیاز شده با ویتامین D تغذیه شده‌اند , فراتر از ۶ هزار واحد ویتامین D به ازای هر زرده تخم‌مرغ دارا‌هستند .

 

تقویت میل جنسی با قارچ

قارچ فی مابین مواد غذایی بی نیاز شده فقط منبع گیاهی دربردارنده ویتامین D است . قارچ دارنده ویتامین D2 هم می‌باشد در حالی که مواد غذایی حیوانی دربردارنده D3 میباشند . ویتامین D2 به بالا رفتن ویتامین D خون امداد می کند در حالی که ویتامین D3 تأثیری بسزا در ارتقا این ویتامین در خون ندارد .

 

قارچ منبع خیر از ویتامین D2 به شمار می رود . بعضی گونه های قارچ‌ها به ازای هر ۱۰۰ گرم بیشتراز ۲۳۰۰ واحد ویتامین D دارا‌هستند . قارچ‌های تجاری به دلیل اینکه در ظلمات رویش میکنند , ویتامین D کم‌تری دارا‌هستند . با قرار دادن قارچ‌ها در معرض نور و روشنایی UV میتوانید به ساخت بیشتر آنتی‌اکسیدان ویتامین D یاری نمائید .

 

دانشمندان معتقدند قارچ‌هایی که کلاهک دکمه‌ای سپید رنگ دارا هستند , فاقد ویتامین D می باشند البته با قرار دادن آن‌ها در معرض فروغ می‌توان تا ۸۲۴ درصد نیاز روزانه ویتامین D بدن را تأمین کرد.

 

چند برابر کردن میل جنسی با خوردن این مواد غذایی

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (0)

دیدگاه ها بسته شده اند.